Stäng
Pressmeddelande Med kundportalen yourfleet accelererar N.C. Nielsen digitaliseringen och gör det enklare för alla kunder att få tillgång till all information om sina maskiner. Den nyligen utvecklade portalen ersätter en befintlig kundportal, och kunderna får nu ännu bättre översikt över sin maskinpark och intern logistik.

N.C. Nielsen-portalen är ett dynamiskt verktyg som tillhandahåller produktspecifik kunskap och erbjuder en rad självbetjäningsverktyg. Nyckelordet är struktur. Kundarna får översikt över hela flottan, enskilda maskiner och deras utrustning, driftstimmar och servicenivå – och det är också möjligt att skapa olika rapporter med ekonomiska nyckeltal.

I utvecklingsprocessen av yourfleet har ett antal prototyper testats med kunder inom olika branscher. Önskemål, behov och erfarenheter från dessa tester har tagits med i det fortsatta utvecklingsarbetet och kopplats till de stora datamängder som N.C. Nielsen besitter – både när det gäller välkända maskinmärken som Linde, Terberg, Konecranes och NCN AGV samt andra märken där service utförs.

"Vi arbetar redan med en direkt och handlingsorienterad kontakt med våra kunder, och vi ser portalen som ett ytterligare steg i detta samarbete. Vi omfamnar de digitala möjligheterna, och yourfleet-portalen följer tiden genom att servera all relevant information på ett silverfat. Kundarna får ett operativt verktyg, och vi får värdefull feedback när det gäller kundrelationen," säger servicechefen Danny Poulsen från N.C. Nielsen.

 

Vill du veta mer?

  • N.C. Nielsen Call-center
    N.C. Nielsen Call-center Huvudnummer
    Tlf. 031-536430